Bestellen & bezorgen
Retourneren & annuleren
Defect & garantie
Account & voorkeuren
Hulp nodig?
Weer bereikbaar vanaf 09.00 (11-12).
Veelgestelde vragen
Mijn pakket is niet bezorgd
Controleer eerst de levertermijn van de bestelling, deze is 5 werkdagen na betaling van jouw product.
Track & Trace staat op bezorgd, maar het pakket is niet afgeleverd:
Het pakket is mogelijk bij je buren bezorgd. Kijk of je een niet-thuisbericht hebt ontvangen en controleer ook het bezorgadres dat je hebt ingevuld in je account bij 'Gewonnen veilingen'. Als dit ook geen resultaat oplevert, kun je contact met ons opnemen zodat wij je verder helpen.
Track & Trace blijft hangen in dezelfde status of staat op vertraagd:
Zo nu en dan komt dit voor door grote drukte bij de vervoerder. Heb je 10 dagen na betalen je pakket nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Ik heb geen Track & Trace-code:
Je ontvangt je Track & Trace-code wanneer je bestelling verzonden is. De Track & Trace-link is dus pas actief als het pakket door de vervoerder in ontvangst is genomen. Heb je na 5 dagen nog steeds geen Track & Trace-code ontvangen, neem dan contact met ons op.
Het pakket is retour gestuurd:
Je pakket is het retourproces ingegaan en wordt naar ons magazijn gestuurd. Na ontvangst word je zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen, terugbetaald. Wil je het product alsnog ontvangen, neem dan contact met ons op.
Hoe retourneer ik mijn producten?
Je kunt je producten op de volgende manier retourneren:
1. Ga in je account naar 'Gewonnen veilingen' en klik op het product dat je wil retourneren
2. Klik binnen de retourtermijn (14 dagen) op 'Product retourneren'
3. Vul het formulier in
4. Download en print het retourlabel en plak deze op de verpakking
5 Lever je product in bij het dichtsbijzijnde servicepunt
6. Je wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na je aanmelding, terugbetaald. Wij wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen.
Tip: bewaar je retourbewijs zodat we de zending kunnen traceren als er iets mis gaat.
Binnen de herroepingstermijn van 14 dagen kun je ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping. Gebruik hiervoor dit formulier.
Wat is de status van mijn retourzending?
Je kunt je retour volgen met een Track & Trace-code. Die vind je op het retourbewijs dat je bij het servicepunt hebt gekregen.
Mijn product is kapot of beschadigd, wat nu?
Mijn product is kapot geleverd
Is je bestelling defect bij je aangekomen? Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Mijn product is kapot gegaan tijdens gebruik
Is je product kapot gegaan tijdens het gebruik? Gelukkig heb je wettelijke garantie op al onze producten. Dit geldt alleen bij normaal gebruik van het product. Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Ik kan niet inloggen, wat nu?
Dit kan 1 van de volgende oorzaken hebben
- Je hebt nog geen account aangemaakt, deze kan je hier aanmaken.
- Je hebt het aangemaakte account nog niet bevestigd via de sms verificatie. Vraag deze opnieuw aan via deze pagina.
- Jouw wachtwoord klopt niet met je e-mailadres. Ben je het wachtwoord vergeten? Vraag het dan opnieuw aan of maak gebruik van de 'Stuur magische inlog link'
Wat is de 'Slag van de dag'?
Iedere dag vind je op SlaJeSlag een veiling die we gedurende 24 uur extra vaak aanbieden. Deze tijdelijk extra snelle veiling noemen wij de ‘Slag van de Dag’! Heb jij op die ene dag behoefte aan die boormachine, soundbar of misschien speciale tickets? Wacht dan niet langer, doe een bod en win de veiling! Extra snel geveild, betekent extra vaak de kans om die ene deal te scoren!
Waarom zijn de veilingkosten verhoogd?
Onze operationele kosten zijn de afgelopen jaren helaas flink gestegen. En omdat we jou nog steeds de leukste veilingen willen bieden, hebben we daarom onze veilingkosten moeten verhogen.