Veelgestelde vragen
Hoe volg ik mijn bestelling?
Via je Track & Trace-code kun je je bestelling volgen. Deze vind je in de verzendbevestiging (e-mail) of in je account zodra je pakket verzonden is. Let op: de verzendbevestiging wordt binnen enkele dagen na betaling verstuurd. Je ontvangt op de bezorgdag ook een mail van de vervoerder, waarin het tijdslot van de bezorging staat.
Mijn pakket is niet bezorgd
Controleer eerst de levertermijn van de bestelling, deze is 5 werkdagen na betaling van jouw product.
Track & Trace staat op bezorgd, maar het pakket is niet afgeleverd:
Het pakket is mogelijk bij je buren bezorgd. Kijk of je een niet-thuisbericht hebt ontvangen en controleer ook het bezorgadres dat je hebt ingevuld in je account bij 'Gewonnen veilingen'. Als dit ook geen resultaat oplevert, kun je contact met ons opnemen zodat wij je verder helpen.
Track & Trace blijft hangen in dezelfde status of staat op vertraagd:
Zo nu en dan komt dit voor door grote drukte bij de vervoerder. Heb je 10 dagen na betalen je pakket nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Ik heb geen Track & Trace-code:
Je ontvangt je Track & Trace-code wanneer je bestelling verzonden is. De Track & Trace-link is dus pas actief als het pakket door de vervoerder in ontvangst is genomen. Heb je na 5 dagen nog steeds geen Track & Trace-code ontvangen, neem dan contact met ons op.
Het pakket is retour gestuurd:
Je pakket is het retourproces ingegaan en wordt naar ons magazijn gestuurd. Na ontvangst word je zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen, terugbetaald. Wil je het product alsnog ontvangen, neem dan contact met ons op.
Hoe retourneer ik mijn producten?
Je kunt je producten op de volgende manier retourneren:
1. Ga in je account naar 'Gewonnen veilingen' en klik op het product dat je wil retourneren
2. Klik binnen de retourtermijn (14 dagen) op 'Product retourneren'
3. Vul het formulier in
4. Download en print het retourlabel en plak deze op de verpakking
5 Lever je product in bij het dichtsbijzijnde servicepunt
6. Je wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na je aanmelding, terugbetaald. Wij wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen.
Tip: bewaar je retourbewijs zodat we de zending kunnen traceren als er iets mis gaat.
Binnen de herroepingstermijn van 14 dagen kun je ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping. Gebruik hiervoor dit formulier.
Wat is de status van mijn retourzending?
Je kunt je retour volgen met een Track & Trace-code. Die vind je op het retourbewijs dat je bij het servicepunt hebt gekregen.
Mijn product is kapot of beschadigd, wat nu?
Mijn product is kapot geleverd
Is je bestelling defect bij je aangekomen? Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Mijn product is kapot gegaan tijdens gebruik
Is je product kapot gegaan tijdens het gebruik? Gelukkig heb je wettelijke garantie op al onze producten. Dit geldt alleen bij normaal gebruik van het product. Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Ik kan niet inloggen, wat nu?
Dit kan 1 van de volgende oorzaken hebben
- Je hebt nog geen account aangemaakt, deze kan je hier aanmaken.
- Je hebt het aangemaakte account nog niet bevestigd via de sms verificatie. Vraag deze opnieuw aan via deze pagina.
- Jouw wachtwoord klopt niet met je e-mailadres. Ben je het wachtwoord vergeten? Vraag het dan opnieuw aan of maak gebruik van de 'Stuur magische inlog link'
Wat is de 'Slag van de dag'?
Iedere dag vind je op SlaJeSlag een veiling die we gedurende 24 uur extra vaak aanbieden. Deze tijdelijk extra snelle veiling noemen wij de ‘Slag van de Dag’! Heb jij op die ene dag behoefte aan die boormachine, soundbar of misschien speciale tickets? Wacht dan niet langer, doe een bod en win de veiling! Extra snel geveild, betekent extra vaak de kans om die ene deal te scoren!
Wat betekent 'Uitgelicht'?
Naast de Slag van de Dag vind je onze uitgelichte veiling. Dit is een veiling die ons team van specialisten, op die specifieke dag, graag extra onder de aandacht brengt. Dit kan een airco zijn gedurende een hittegolf, een gesigneerd voetbalshirt tijdens het EK of WK, of een veiling die simpelweg zó uniek is dat je die gezien moet hebben!
Informatie over de Formule 1 in Spa Francorchamps
Heb je via SlajeSlag tickets gewonnen voor de Formule 1 in Spa Francorchamps? Lees dan hier verder:
1. Via onze partner Motorsports heb je in de week van 16 t/m 22 augustus een mail ontvangen met daarin per gewonnen ticket een link. Heb je later dan 16 augustus 2021 een veiling gewonnen? Dan ontvang je aan het begin van de week van 23 t/m 27 augustus de email voor de tickets.
2. Klik op deze link en vul daar de gevraagde gegevens in. Zo wordt het ticket op je naam gezet. LET OP: deze gegevens worden op je tickets geplaatst en kunnen op een later moment niet meer gewijzigd worden. Zorg dus dat je de gegevens invult van de personen die daadwerkelijk naar het event gaan
3. Nadat de gegevens ingevuld zijn, wordt het ticket verstuurd via email. LET OP! Check goed de spam-box het is mogelijk dat de mail hierin is gekomen.
Welke documenten heb ik nodig om de Belgische Grand Prix te betreden:
- Een geldig identiteitsbewijs
- Het e-ticket voor het evenement (bij voorkeur geprint)
- Een Covid Safe Ticket (zie uitleg Covid Safe Ticket hieronder
Zonder deze 3 documenten wordt toegang tot het circuit geweigerd!
Wat is een Covid Safe Ticket?
Het Covid Safe Ticket is een certificaat dat je kunt downloaden in de CoronaCheck-app. Je moet aan 1 van onderstaande voorwaarden voldoen om dit certificaat te krijgen:
- Je bent meer dan 2 weken volledig gevaccineerd
- Je bent in het bezit van een negatieve PCR-test die max. 48 uur voor het evenement is afgenomen door een gezondheidsprofessional. Loopt de geldigheid van je test af tijdens het evenement? In de omgeving van het circuit heb je ook de mogelijkheid om je te testen. Je dient daarvoor wel vooraf een afspraak te maken. Check voor vertrek website van Spa https://www.spagrandprix.com/en/covid-19
- Je bent in het bezit van een COVID-19-genezingscertificaat. Dit certificaat krijg je 10 dagen na de uitslag van een positieve PCR-test. Het certificaat is vanaf dat moment 180 dagen geldig
Je bent verplicht een Passagier Lokalisatie Formulier in te vullen als je langer dan 48 uur in België blijft. Dit formulier vul je in de 48 uur voor vertrek in. Zie https://travel.info-coronavirus.be/nl/public-health-passenger-locator-form
Let op: de voorwaarden voor het verkrijgen van een Covid Safe Ticket kunnen verschillen met de voorwaarden om toegang te krijgen tot het Belgisch grondgebied. Bekijk de website van FOD Buitenlandse Zaken voor meer informatie.
Kijk ook op de website van Motorsports voor een uitgebreide lijst veelgestelde vragen over het circuit en de COVID-maatregelen. Deze kun je hier vinden: https://help.motorsporttickets.com/nl
Heb je vragen over de tickets of heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact op met Motorsports via events@motorsporttickets.com. - Let op: door drukte kan het even duren voor je reactie krijgt. De medewerkers van SlajeSlag kunnen je niet helpen met het verkrijgen van de tickets.
We wensen je alvast heel veel plezier!
Formule 1 Grand Prix Spa Francorchamps 2022
Wanneer zijn de tickets geldig?
We hebben tickets geveild voor vrijdag 26 augustus 2022, zaterdag 27 augustus 2022 en zondag 28 augustus 2022. De tickets zijn de hele dag geldig. Welke dag voor jou van toepassing is, kun je zien op je bevestiging in je account.
Hoe ontvang ik mijn officiële toegangskaarten voor de Grand Prix van België op het Circuit Spa-Francorchamps?
Om je officiële toegangskaarten te ontvangen, moet je je e-tickets van SlajeSlag verzilveren. Zonder deze kaarten heb je namelijk geen toegang tot het circuit. De toegangskaarten kun je nu downloaden via de link op het e-ticket van SlajeSlag.
Waar vind ik mijn SlajeSlag e-ticket?
1. Ga naar www.slajeslag.nl/login of de SlajeSlag-app
2. Log in met je e-mailadres en wachtwoord
3. Ga naar ‘Mijn account’, klik op ‘Gewonnen veilingen’ en vervolgens op ‘Bekijk’
4. Je kunt nu je SlajeSlag e-ticket downloaden
5. Let op: je hebt per toegangskaart een code ontvangen. Heb je een veiling voor 2 toegangskaarten gewonnen? Dan bestaat je SlajeSlag e-ticket uit 2 pagina’s met op iedere pagina een code
Let op: je SlajeSlag e-ticket is niet je toegangsbewijs. Je moet je officiële toegangskaarten meenemen naar het circuit.
Hoe verzilver ik mijn toegangskaarten?
1. Ga naar de hiervoor speciaal gemaakte website: https://www.xs2ticket.com/download/emesa
2. Vul de code onder je QR-code op je SlajeSlag e-ticket in bij ‘Uw bookingscode’ en klik op Download
3. Vul je gegevens in en activeer het ticket zodat deze op naam gezet wordt
4. Download vervolgens het ticket naar je mobiel of computer
5. Heb je meerdere tickets gewonnen? Doorloop dit proces dan voor ieder ticket
6. Print je tickets uit en neem ze mee naar het circuit
Kan ik het circuit ook betreden met mijn SlajeSlag e-tickets?
Toegang tot het circuit is alleen mogelijk met de officiële toegangskaarten, te downloaden via https://www.xs2ticket.com/download/emesa
Ik kan mijn boekingscodes niet vinden, wat nu?
1. Ga naar www.slajeslag.nl/login of de SlajeSlag-app
2. Log in met je e-mailadres en wachtwoord
3. Ga naar ‘Mijn account’, klik op ‘Gewonnen veilingen’ en vervolgens op ‘Bekijk’
4. Je kunt nu je SlajeSlag e-ticket downloaden
5. Let op: je hebt per toegangskaart een code ontvangen. Heb je een veiling voor 2 toegangskaarten gewonnen? Dan bestaat je SlajeSlag e-ticket uit 2 pagina’s met op iedere pagina een code