Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.
Wij gebruiken op de sites en apps van VakantieVeilingen, ActievandeDag en SlajeSlag cookies en soortgelijke technieken. Wij gebruiken altijd noodzakelijke en analytische cookies om onze websites en apps goed te laten werken en om de effectiviteit ervan te meten en te verbeteren. Deze cookies hebben geen tot nauwelijks impact op jouw privacy. Als je op “akkoord” klikt, plaatsen wij en derde partijen daarnaast ook tracking cookies voor diverse doeleinden. Hiermee kunnen wij en ook derde partijen je online gedrag volgen en een interesseprofiel van je opbouwen zodat we je content en advertenties kunnen tonen die bij je passen.
Geen tracking cookies, of liever alles zelf instellen? Klik dan op “nee, instellingen”. Lees de details over alle cookies in onze Cookieverklaring en over de omgang met jouw gegevens in onze Privacyverklaring.
Annuleren veiling of aankoop
Mag ik waardebonnen of e-tickets annuleren?
Heb je een voucher, entreeticket of een ander soort bon gekocht (zoals een waardebon voor een hotel, een dagje weg of een restaurant) dan geldt dat je deze tot 14 dagen na aankoop kunt annuleren. Let op! Hier zijn wel enkele uitzonderingen voor (zie hieronder)!
Wanneer kun je niet annuleren?
- Wanneer de datum al vaststaat, bijvoorbeeld bij een evenement met een vaste datum
- Als je al een datum hebt gekozen of een reservering hebt gemaakt, bijvoorbeeld bij hotels, dierentuin en pretparken en sauna's
- Bij personenvervoer (zoals treinkaartjes) met een gekozen datum
- Als je al gebruik hebt gemaakt van je ticket of waardebon
- Diensten die begonnen zijn met jouw toestemming, zoals ebooks
- Bij producten met een houdbaarheidsdatum
Ik heb mijn gewonnen veiling nog niet betaald, mag ik deze annuleren?
Als je nog niet betaald hebt, kun je je waardebon of e-ticket annuleren binnen het herroepingsrecht van 14 dagen. Neem hiervoor contact met ons op. Let op! Bij een evenement met een vaste datum is het niet mogelijk om te herroepen.
Ik heb een waardebon of ticket voor een specifieke datum of periode, kan ik nog annuleren?
Een waardebon of ticket met een specifieke datum of periode kan niet meer worden geannuleerd. Dit geldt bijvoorbeeld bij:
- Wanneer de datum al vaststaat, zoals bij evenementen met een vaste datum
- Als je al een datum hebt gekozen of een reservering hebt gemaakt, bijvoorbeeld bij hotels, dierentuinen, pretparken en sauna's
- Bij personenvervoer (zoals treinkaartjes) met een gekozen datum
- Als je al gebruik hebt gemaakt van je ticket of waardebon
Geldt bovenstaande niet voor jouw waardebon of ticket? Dan kun je annuleren binnen 14 dagen na aankoop
De dag dat ik wilde gaan is niet meer beschikbaar, kan ik annuleren?
Wij doen ons best om zoveel mogelijk data beschikbaar te houden, maar kunnen niet garanderen dat alle data vrij zijn. Bij het winnen van een veiling adviseren we je om zo snel mogelijk te betalen, zodat je de veiling direct kunt reserveren. Klik hier om te zien of je je waardebon of ticket kunt annuleren.
Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?
Je wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na je annulering, terugbetaald. Alle betaalde bedragen, inclusief administratiekosten en eventuele boekingskosten, worden met hetzelfde betaalmiddel terugbetaald als waarmee je betaald hebt.