Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.

Wij gebruiken op de sites en apps van VakantieVeilingen, ActievandeDag en SlajeSlag cookies en soortgelijke technieken. Wij gebruiken altijd noodzakelijke en analytische cookies om onze websites en apps goed te laten werken en om de effectiviteit ervan te meten en te verbeteren. Deze cookies hebben geen tot nauwelijks impact op jouw privacy. Als je op “akkoord” klikt, plaatsen wij en derde partijen daarnaast ook tracking cookies voor diverse doeleinden. Hiermee kunnen wij en ook derde partijen je online gedrag volgen en een interesseprofiel van je opbouwen zodat we je content en advertenties kunnen tonen die bij je passen.
Geen tracking cookies, of liever alles zelf instellen? Klik dan op “nee, instellingen”. Lees de details over alle cookies in onze Cookieverklaring en over de omgang met jouw gegevens in onze Privacyverklaring.

Nee, instellingen
Terug

Hulp nodig?

Vandaag bereikbaar tot 18.00.

31-03|Gesloten (1ste Paasdag)01-04|Gesloten (2de Paasdag)

Veelgestelde vragen

Via je Track & Trace-code kun je je bestelling volgen. Deze vind je in de verzendbevestiging (e-mail) of in je account zodra je pakket verzonden is. Let op: de verzendbevestiging wordt binnen enkele dagen na betaling verstuurd. Je ontvangt op de bezorgdag ook een mail van de vervoerder, waarin het tijdslot van de bezorging staat.

Controleer eerst de levertermijn van de bestelling, deze is 5 werkdagen na betaling van jouw product. 


Track & Trace staat op bezorgd, maar het pakket is niet afgeleverd:

Het pakket is mogelijk bij je buren bezorgd. Kijk of je een niet-thuisbericht hebt ontvangen en controleer ook het bezorgadres dat je hebt ingevuld in je account bij 'Gewonnen veilingen'. Als dit ook geen resultaat oplevert, kun je contact met ons opnemen zodat wij je verder helpen. 


Track & Trace blijft hangen in dezelfde status of staat op vertraagd:

Zo nu en dan komt dit voor door grote drukte bij de vervoerder. Heb je 10 dagen na betalen je pakket nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op


Ik heb geen Track & Trace-code:

Je ontvangt je Track & Trace-code wanneer je bestelling verzonden is. De Track & Trace-link is dus pas actief als het pakket door de vervoerder in ontvangst is genomen. Heb je na 5 dagen nog steeds geen Track & Trace-code ontvangen, neem dan contact met ons op.


Het pakket is retour gestuurd:

Je pakket is het retourproces ingegaan en wordt naar ons magazijn gestuurd. Na ontvangst word je zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen, terugbetaald. Wil je het product alsnog ontvangen, neem dan contact met ons op.


Je kunt je producten op de volgende manier retourneren:

1. Ga in je account naar 'Gewonnen veilingen' en klik op het product dat je wil retourneren

2. Klik binnen de retourtermijn (14 dagen) op 'Product retourneren'

3. Vul het formulier in

4. Download en print het retourlabel en plak deze op de verpakking 

5 Lever je product in bij het dichtsbijzijnde servicepunt

6. Je wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na je aanmelding, terugbetaald. Wij wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen.


Tip: bewaar je retourbewijs zodat we de zending kunnen traceren als er iets mis gaat.


Binnen de herroepingstermijn van 14 dagen kun je ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping. Gebruik hiervoor dit formulier.

Je kunt je retour volgen met een Track & Trace-code. Die vind je op het retourbewijs dat je bij het servicepunt hebt gekregen.

Mijn product is kapot geleverd

Is je bestelling defect bij je aangekomen? Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video. 


Mijn product is kapot gegaan tijdens gebruik

Is je product kapot gegaan tijdens het gebruik? Gelukkig heb je wettelijke garantie op al onze producten. Dit geldt alleen bij normaal gebruik van het product. Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.

Dit kan 1 van de volgende oorzaken hebben

- Je hebt nog geen account aangemaakt, deze kan je hier aanmaken. 

- Je hebt het aangemaakte account nog niet bevestigd via de sms verificatie. Vraag deze opnieuw aan via deze pagina.

- Jouw wachtwoord klopt niet met je e-mailadres. Ben je het wachtwoord vergeten? Vraag het dan opnieuw aan of maak gebruik van de 'Stuur magische inlog link'

Wat is de 'Slag van de dag'?

Iedere dag vind je op SlaJeSlag een veiling die we gedurende 24 uur extra vaak aanbieden. Deze tijdelijk extra snelle veiling noemen wij de ‘Slag van de Dag’! Heb jij op die ene dag behoefte aan die boormachine, soundbar of misschien speciale tickets? Wacht dan niet langer, doe een bod en win de veiling! Extra snel geveild, betekent extra vaak de kans om die ene deal te scoren!

Onze operationele kosten zijn de afgelopen jaren helaas flink gestegen. En omdat we jou nog steeds de leukste veilingen willen bieden, hebben we daarom onze veilingkosten moeten verhogen.