Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen Toppers in Concert 2022
In dit artikel vind je het antwoord op veelgestelde vragen over de Toppers in Concert, je tickets van SlajeSlag en eventuele bijzonderheden.
Ik heb een mail gehad dat de ingang is gewijzigd.
Voor sommige vakken is de ingang gewijzigd, als dit voor jou van toepassing is heb je hierover een mail ontvangen. Het gaat hierbij om tickets in de vakken 419, 420, 421, 423 of 424? Heb je tickets in één van deze vakken? Dan moet je naar binnen bij ingang M. Bij andere ingangen zal je niet worden toegelaten en sturen ze je door naar ingang M.
Door je tickets opnieuw te downloaden vanuit je account zal de juiste ingang vermeld staan op je tickets. Heb je jouw tickets al geprint en staat de oude ingang er nog op? Dan kun je ook gewoon met deze tickets naar binnen bij ingang M.
We zitten niet naast elkaar, kan dit nog aangepast worden?
Tijdens het maken van de reservering van jouw tickets was er de mogelijkheid om meerdere tickets tegelijk te verzilveren. Als je dat hebt gedaan dan zit je met alle tickets in hetzelfde vak en op dezelfde rij.
Is dit niet gelukt en zit je niet naast elkaar, dan is het helaas niet mogelijk om hier iets aan te wijzigen. Zowel SlajeSlag als de andere verkoopkanalen van de Toppers kunnen de uitgegeven plaatsen niet meer veranderen. Je hoeft hierover geen contact met ons op te nemen.
In sommige gevallen lijkt het alsof er een paar stoelen tussen zitten. Er ontbreken soms stoelnummers in de Johan Cruijff ArenA, daar de vakken tabs toelopen, en er daardoor nummers tussen uitgehaald zijn. In die gevallen zit je dus wel gewoon naast elkaar.
Ik heb mijn tickets nog niet gereserveerd, kan ik dan naar binnen?
Het is belangrijk dat je na aankoop van je tickets deze reserveert via het systeem van SlajeSlag. Je kiest hierbij een datum. Zodra je een datum hebt geselecteerd, ontvang je een pdf die je kunt downloaden. Hierop staat een barcode, ingang, vak en stoelnummer(s). Dit is jouw toegangsbewijs. Wil je naast elkaar zitten? Reserveer dan tegelijk.
Hoe kan ik mijn tickets reserveren of verzilveren?
Heb je nog geen tickets met barcode, ingang, vak en stoelnummer? Dan moet je jouw tickets nog reserveren. Dit doe je door de volgende stappen te volgen:
1. Ga naar https://www.slajeslag.nl/login.html of de SlajeSlag app
2. Log in met je e-mailadres en wachtwoord
3. Ga naar ‘Mijn Account’ en klik op ‘Gewonnen veilingen’
4. Klik hier op ‘Meer info’ bij jouw Toppers-veiling
5. Klik vervolgens op ‘E-ticket’. Hier kun je jouw e-tickets verzilveren voor vrijdag 18 november
Na het verzilveren kun je op dezelfde plek de tickets downloaden. Klik opnieuw op 'e-tickets' voor het openen van jouw toegangsbewijs.
Moet ik mijn tickets printen?
We raden aan om je tickets geprint mee te nemen naar de Toppers in Concert. Lukt dit niet, maak dan een screenshot van de tickets op je telefoon of download de tickets op je telefoon. Mocht er plots een probleem zijn met internet, dan kun je jouw tickets gewoon laten scannen.
Is er informatievoorziening op locatie?
Voor vragen over je tickets kun je terecht bij het ticketloket van Ticketpoint, deze bevindt zich naast de ArenA. Verder heb je de mogelijkheid om je aan te melden bij Livecrowd. Dit is een live klantenservice op het gebied van bereikbaarheid, parkeren en OV. Je kunt je aanmelden via https://www.livecrowd.com/toppers22.
Overige informatie
Overige informatie over de Toppers in Concert 2022 kun je vinden via Ticketpoint:
https://klantenservice.ticketpoint.nl/nl/support/solutions/folders/17000140579
Hoe volg ik mijn bestelling?
Via je Track & Trace-code kun je je bestelling volgen. Deze vind je in de verzendbevestiging (e-mail) of in je account zodra je pakket verzonden is. Let op: de verzendbevestiging wordt binnen enkele dagen na betaling verstuurd. Je ontvangt op de bezorgdag ook een mail van de vervoerder, waarin het tijdslot van de bezorging staat.
Mijn pakket is niet bezorgd
Controleer eerst de levertermijn van de bestelling, deze is 5 werkdagen na betaling van jouw product.
Track & Trace staat op bezorgd, maar het pakket is niet afgeleverd:
Het pakket is mogelijk bij je buren bezorgd. Kijk of je een niet-thuisbericht hebt ontvangen en controleer ook het bezorgadres dat je hebt ingevuld in je account bij 'Gewonnen veilingen'. Als dit ook geen resultaat oplevert, kun je contact met ons opnemen zodat wij je verder helpen.
Track & Trace blijft hangen in dezelfde status of staat op vertraagd:
Zo nu en dan komt dit voor door grote drukte bij de vervoerder. Heb je 10 dagen na betalen je pakket nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Ik heb geen Track & Trace-code:
Je ontvangt je Track & Trace-code wanneer je bestelling verzonden is. De Track & Trace-link is dus pas actief als het pakket door de vervoerder in ontvangst is genomen. Heb je na 5 dagen nog steeds geen Track & Trace-code ontvangen, neem dan contact met ons op.
Het pakket is retour gestuurd:
Je pakket is het retourproces ingegaan en wordt naar ons magazijn gestuurd. Na ontvangst word je zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen, terugbetaald. Wil je het product alsnog ontvangen, neem dan contact met ons op.
Hoe retourneer ik mijn producten?
Je kunt je producten op de volgende manier retourneren:
1. Ga in je account naar 'Gewonnen veilingen' en klik op het product dat je wil retourneren
2. Klik binnen de retourtermijn (14 dagen) op 'Product retourneren'
3. Vul het formulier in
4. Download en print het retourlabel en plak deze op de verpakking
5 Lever je product in bij het dichtsbijzijnde servicepunt
6. Je wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na je aanmelding, terugbetaald. Wij wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen.
Tip: bewaar je retourbewijs zodat we de zending kunnen traceren als er iets mis gaat.
Binnen de herroepingstermijn van 14 dagen kun je ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping. Gebruik hiervoor dit formulier.
Wat is de status van mijn retourzending?
Je kunt je retour volgen met een Track & Trace-code. Die vind je op het retourbewijs dat je bij het servicepunt hebt gekregen.
Mijn product is kapot of beschadigd, wat nu?
Mijn product is kapot geleverd
Is je bestelling defect bij je aangekomen? Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Mijn product is kapot gegaan tijdens gebruik
Is je product kapot gegaan tijdens het gebruik? Gelukkig heb je wettelijke garantie op al onze producten. Dit geldt alleen bij normaal gebruik van het product. Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Ik kan niet inloggen, wat nu?
Dit kan 1 van de volgende oorzaken hebben
- Je hebt nog geen account aangemaakt, deze kan je hier aanmaken.
- Je hebt het aangemaakte account nog niet bevestigd via de sms verificatie. Vraag deze opnieuw aan via deze pagina.
- Jouw wachtwoord klopt niet met je e-mailadres. Ben je het wachtwoord vergeten? Vraag het dan opnieuw aan of maak gebruik van de 'Stuur magische inlog link'
Wat betekent 'Uitgelicht'?
Naast de Slag van de Dag vind je onze uitgelichte veiling. Dit is een veiling die ons team van specialisten, op die specifieke dag, graag extra onder de aandacht brengt. Dit kan een airco zijn gedurende een hittegolf, een gesigneerd voetbalshirt tijdens het EK of WK, of een veiling die simpelweg zó uniek is dat je die gezien moet hebben!
Informatie over de Formule 1 in Spa Francorchamps
Heb je via SlajeSlag tickets gewonnen voor de Formule 1 in Spa Francorchamps? Lees dan hier verder:
1. Via onze partner Motorsports heb je in de week van 16 t/m 22 augustus een mail ontvangen met daarin per gewonnen ticket een link. Heb je later dan 16 augustus 2021 een veiling gewonnen? Dan ontvang je aan het begin van de week van 23 t/m 27 augustus de email voor de tickets.
2. Klik op deze link en vul daar de gevraagde gegevens in. Zo wordt het ticket op je naam gezet. LET OP: deze gegevens worden op je tickets geplaatst en kunnen op een later moment niet meer gewijzigd worden. Zorg dus dat je de gegevens invult van de personen die daadwerkelijk naar het event gaan
3. Nadat de gegevens ingevuld zijn, wordt het ticket verstuurd via email. LET OP! Check goed de spam-box het is mogelijk dat de mail hierin is gekomen.
Welke documenten heb ik nodig om de Belgische Grand Prix te betreden:
- Een geldig identiteitsbewijs
- Het e-ticket voor het evenement (bij voorkeur geprint)
- Een Covid Safe Ticket (zie uitleg Covid Safe Ticket hieronder
Zonder deze 3 documenten wordt toegang tot het circuit geweigerd!
Wat is een Covid Safe Ticket?
Het Covid Safe Ticket is een certificaat dat je kunt downloaden in de CoronaCheck-app. Je moet aan 1 van onderstaande voorwaarden voldoen om dit certificaat te krijgen:
- Je bent meer dan 2 weken volledig gevaccineerd
- Je bent in het bezit van een negatieve PCR-test die max. 48 uur voor het evenement is afgenomen door een gezondheidsprofessional. Loopt de geldigheid van je test af tijdens het evenement? In de omgeving van het circuit heb je ook de mogelijkheid om je te testen. Je dient daarvoor wel vooraf een afspraak te maken. Check voor vertrek website van Spa https://www.spagrandprix.com/en/covid-19
- Je bent in het bezit van een COVID-19-genezingscertificaat. Dit certificaat krijg je 10 dagen na de uitslag van een positieve PCR-test. Het certificaat is vanaf dat moment 180 dagen geldig
Je bent verplicht een Passagier Lokalisatie Formulier in te vullen als je langer dan 48 uur in België blijft. Dit formulier vul je in de 48 uur voor vertrek in. Zie https://travel.info-coronavirus.be/nl/public-health-passenger-locator-form
Let op: de voorwaarden voor het verkrijgen van een Covid Safe Ticket kunnen verschillen met de voorwaarden om toegang te krijgen tot het Belgisch grondgebied. Bekijk de website van FOD Buitenlandse Zaken voor meer informatie.
Kijk ook op de website van Motorsports voor een uitgebreide lijst veelgestelde vragen over het circuit en de COVID-maatregelen. Deze kun je hier vinden: https://help.motorsporttickets.com/nl
Heb je vragen over de tickets of heb je deze niet ontvangen? Neem dan contact op met Motorsports via events@motorsporttickets.com. - Let op: door drukte kan het even duren voor je reactie krijgt. De medewerkers van SlajeSlag kunnen je niet helpen met het verkrijgen van de tickets.
We wensen je alvast heel veel plezier!
Formule 1 Grand Prix Spa Francorchamps 2022
Wanneer zijn de tickets geldig?
We hebben tickets geveild voor vrijdag 26 augustus 2022, zaterdag 27 augustus 2022 en zondag 28 augustus 2022. De tickets zijn de hele dag geldig. Welke dag voor jou van toepassing is, kun je zien op je bevestiging in je account.
Hoe ontvang ik mijn officiële toegangskaarten voor de Grand Prix van België op het Circuit Spa-Francorchamps?
Om je officiële toegangskaarten te ontvangen, moet je je e-tickets van SlajeSlag verzilveren. Zonder deze kaarten heb je namelijk geen toegang tot het circuit. De toegangskaarten kun je nu downloaden via de link op het e-ticket van SlajeSlag.
Waar vind ik mijn SlajeSlag e-ticket?
1. Ga naar www.slajeslag.nl/login of de SlajeSlag-app
2. Log in met je e-mailadres en wachtwoord
3. Ga naar ‘Mijn account’, klik op ‘Gewonnen veilingen’ en vervolgens op ‘Bekijk’
4. Je kunt nu je SlajeSlag e-ticket downloaden
5. Let op: je hebt per toegangskaart een code ontvangen. Heb je een veiling voor 2 toegangskaarten gewonnen? Dan bestaat je SlajeSlag e-ticket uit 2 pagina’s met op iedere pagina een code
Let op: je SlajeSlag e-ticket is niet je toegangsbewijs. Je moet je officiële toegangskaarten meenemen naar het circuit.
Hoe verzilver ik mijn toegangskaarten?
1. Ga naar de hiervoor speciaal gemaakte website: https://www.xs2ticket.com/download/emesa
2. Vul de code onder je QR-code op je SlajeSlag e-ticket in bij ‘Uw bookingscode’ en klik op Download
3. Vul je gegevens in en activeer het ticket zodat deze op naam gezet wordt
4. Download vervolgens het ticket naar je mobiel of computer
5. Heb je meerdere tickets gewonnen? Doorloop dit proces dan voor ieder ticket
6. Print je tickets uit en neem ze mee naar het circuit
Kan ik het circuit ook betreden met mijn SlajeSlag e-tickets?
Toegang tot het circuit is alleen mogelijk met de officiële toegangskaarten, te downloaden via https://www.xs2ticket.com/download/emesa
Ik kan mijn boekingscodes niet vinden, wat nu?
1. Ga naar www.slajeslag.nl/login of de SlajeSlag-app
2. Log in met je e-mailadres en wachtwoord
3. Ga naar ‘Mijn account’, klik op ‘Gewonnen veilingen’ en vervolgens op ‘Bekijk’
4. Je kunt nu je SlajeSlag e-ticket downloaden
5. Let op: je hebt per toegangskaart een code ontvangen. Heb je een veiling voor 2 toegangskaarten gewonnen? Dan bestaat je SlajeSlag e-ticket uit 2 pagina’s met op iedere pagina een code