Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik op ons platform beter en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en ook buiten ons platform volgen. Zo kunnen advertenties en andere content aangepast worden aan jouw interesses en aan je profiel en kun je inloggen en informatie delen via social media. Ook kunnen we analyses op jouw gebruik uitvoeren om onze diensten te verbeteren. Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies om het platform goed te laten werken en, op een privacy vriendelijke manier, om analyses uit te voeren en verkeer te kunnen meten. Meer info: Privacyverklaring en cookieverklaring. Keuze achteraf aanpassen? Klik op cookie instellingen in de footer.

Nee, instellingen
Terug

Defect & garantie

Garantie en Reparatie

Hulp nodig?

Weer bereikbaar vanaf 09.00 (29-04).

27-04|Gesloten (Koningsdag)09-05|Gesloten (Hemelvaart)19-05|Gesloten (1ste Pinksterdag)20-05|Gesloten (2de Pinksterdag)

Garantie en Reparatie

Dit is afhankelijk van het product en de aanbieder. Vul hiervoor het contactformulier in en selecteer 'Klacht'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.

Natuurlijk! Wij garanderen dat je een product koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik blijft werken. Dit is de wettelijke garantie. Mocht je binnen deze termijn toch problemen ondervinden met je gewonnen product, log dan in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect & garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.

Je factuur of aankoopbewijs is ook meteen je garantiebewijs. Je factuur wordt bewaard in je account bij 'Gewonnen veilingen' of bij 'Archief'. Mocht je geen SlajeSlag-account meer hebben, dan kun je ook je betaalbevestiging gebruiken. Deze vind je in je mail.

Dat hangt van het artikel af. De garantie die wij je bieden, is wettelijk vastgelegd en afgestemd op de verwachte levensduur van een artikel. Zo moet een koelkast of wasmachine bijvoorbeeld langer meegaan dan een dvd-speler of haardroger.


De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant. Hoelang die duurt, zie je in de documentatie van je artikel.